Een kluis huren bij SAFES is heel simpel.

Voor inschrijving bij SAFES dient u een geldig legitimatiebewijs en een bankafschrift niet ouder dan een maand te overleggen. Bankafschriften die digitaal zijn afgedrukt zijn ook geldig. In plaats van een bankafschrift kunt ook een uittreksel van de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA) dat niet ouder is dan een maand inleveren.

U vult een inschrijfformulier in en er volgt een kleine check. Na goedkeuring tekent u een contract en krijgt u uw kluis toegewezen. De kluissleutels en Algemene Voorwaarden/ Verzekeringsbewijs worden u ook overhandigd.

ZO SIMPEL IS HET.

Bij SAFES kluis verhuur kunt u een kluisje (ook wel: safeloket) huren in een 24/7 permanent bewaakte en beveiligde kluis ruimte. Het kluisje of safeloket die u huurt bij SAFES kluis verhuur is standaard verzekerd voor een bedrag van € 30.000,-. Dit verzekerde bedrag kunt u desgewenst verhogen tot € 50.000,-.

U kunt altijd, zonder afspraak, terecht bij uw kluisje omdat SAFES kluis verhuur zeer ruime openingstijden hanteert.

Openingstijden zijn van maandag t/m zaterdag tussen 10.00 en 18.00 uur. Een SAFES kluis verhuur vestiging is naast de zeer ruime openingstijden ook altijd goed bereikbaar met auto of ov vanwege de centrale ligging ervan in de desbetreffende stad.

U kunt bij SAFES kluis verhuur terecht voor het bewaren van documenten, data opslag, juwelen & sieraden, contanten of andere kostbaarheden. SAFES kluis verhuur biedt verschillende formaten kluisjes zodat u zelf kunt beslissen welk formaat het best bij u past. SAFES kluis verhuur biedt dit alles tegen de voordeligste prijzen van Nederland. Een veilige, verzekerd kluisje huren voor uw waardevolle spullen begint al v.a. € 99,-.

In deze rumoerige tijden is het prettig om een veilige opbergplek te hebben voor uw waardevolle spullen en kostbaarheden. SAFES kluis verhuur zorgt daarvoor.